01/10/2024 oktober je tu !!!! jedenie pecenej tekvice, nekonciace dazdive dni, mlha vsade kam sa len pozries, chodniky a vesty pokryte vrstvou farebneho listia, caj, pisanie listov !!


02/10/2024 dnes som bol v kniznici a uz mam konecne clenske takze si mozem poziciavat knizky, na zaciatok som si pozical knizku mojej slovencinarky a prvu cast harryho pottera. aaaa !!!! stastie .. a harcsa ma narodeniny, dokonca mi odpisal na moju gratulaciu.


03/10/2024 na slovencine sa na mna viackrat slovencinarka usmiala, potesilo ma to. aj som jej ukazal knizku co napisala ktoru mam z kniznice a spytala sa ma ze odkial som ju vyhrabal. dufam ze ju to nevydesilo, fascinuje ma fakt, ze ma vydane dve knizky, ktore su prave o sturove. zaujima ma historia sturova, je to zlatucke mesto na juhu slovenska. podivne utulne a otvorene, plne strasne dobrych a milych ludi, skratka ma ocarilo jeho jednoduchostou. nepoznam ziadneho ucitela ktory by mal vydanu knizku, ak aj poznam tak nie som si toho vedomy.
zatial co som cakal na autobus po vytvarnej som si cital harryho pottera, uz mam skoro polovicu za sebou. dost dlho som cakal lebo neskoro chodi autobus, bola uz tma a bola mi aj zima. zapad slnka bol taky krasny. (zabudol som spomenut ze broni mi spravila 1. zo styroch editov a velmi velmi velmi som z toho stastny. vykrik broni)


04/10/2024 zostal som doma pretoze som chcel ist k zubarovi. nesiel som ale aspon som mohol byt doma. vyspal som sa a citim sa lepsie.


05/10/2024 prisiel mamin frajer aaa inac nic take sa nestalo. skoro som uz dopozeral harry potter filmy ale okrem toho som naozaj nic nerobil, nevadi aj nic nerobenie je obcas dobre


06/10/2024 cely celucicky den som spal a dobre mi to padlo. dopozeral som vsetky harry poter filmy, nemyslel som si ze sa to takto skonci, rip severus snape moja laska.


07/10/2024 rano v autobuse mi broni povedala take sokujuce informacie, cakal som vsetko len nie to, co mi povedala. ranne kruhy sme mali zastupovane, ale nic sme nerobili. ucitel sa nas pytal ze ci vieme co chceme robit po ukonceni zakladnej skoly, na aku skolu chceme ist, co sa nam paci a nepaci na skole a tak. potom po par minutach odisiel a ja som sa dalej ucil literaturu. pisali sme z literarnych pojmov a vedel som vsetko, len jedno slovo som obmenil, ma rovnaky vyznam takze dufam ze mi to slovencinarka uzna. na dejepise som zistil ze existuje aj slovenska narodna strana na ktoru som uprimne zabudol lebo je tam banda debilov, je to smutna realita slovenskej politiky. vdakabohu sme na anglictine nic nerobili a bola to v pohode dvojhodinovka. po druhej anglictine, teda stvrtej vyuc. hodine som sa spytal slovencinarky ci je na nieco alergicka a ona ze nie, nevie o nicom tak som podakoval za odpoved a ona odisla. moja kamaratky isli zo mna zosaliet lebo to nie je vhodna otazka pre ucitela. podla mna to take strasne nebolo, nic mi na to slovencinarka nepovedala a aj sa na mna usmiala takze naozaj dufam ze jej to nevadilo. z vyrazov kamaratiek mi vyplynulo ze som spravil nieco velmi velmi zle. uz sa tym netrapim, neberiem ich vzdy vazne. mam ich velmi rad. chcel som vediet ci je na nieco alergicka z toho dovodu, ze na jej narodeniny jej chcem upiect cucoriedkove a cokoladove muffiny. neviem ci ma rada cucoriedky a ani ci ma rada cokoladu ale prinajhorsom ich rozda v kabinete, ziakom, kolegom atd. na matike sme nic nerobili. spytal som sa matikarky ze ci to bola divna otazka a povedala ze ani nie, nie vela ucitelov su alergicky na nieco ale ze dobre je sa vzdy radsej spytat.


08/10/2024 znova som pisal z literarnych pojmov a znova som vedel vsetko. inac sme nic nerobili. som strasne unaveny. bol som v nemenovanej dedinskej skole na vytvarnej a strasne mi tam bolo zle strasne som bol nervozny a zle mi bolo. nikdy mi z nijakeho miesta ako z tohto nebolo takto zle. je mi zle uz len z toho ze na to myslim. som uz doma a volal som s mojou kamaratkou hodinu a pol. super to bolo. nasiel som stare fotky a videl som par novomanzelov. strasne su zlaty aaaaaa


17/10/2024 som chory, doma, a zachvilu ma jebne. chcem sa ospravedlnit za taky mensi hiatus. necitim sa najlepsie ani fyzicky a ani psychicky, ale to je len kvoli chorobe. snazim sa pracovat na pracach pre moj portfolio na strednu.., myslim len na to a na slovencinarku